sliya30 bunun için tuhaf olcaksam olurum hiç sorun değil çünkü olmadığını herkes biliyor 😊 küfürmüş gibi davranıp tovbe demeniz ne mâna? Alt tarafı aşkımın kısaltılması gibi bir şey ki tutupta ana babamıza demiyoruz samimi olduklarimiza diyoruz kii isteyen istediğine der resmen artık insanların kullandığı lafları bile kafanıza takıyorsunuz yetmiyor post açıyorsunuz yazık üzülüyorum sizin gibilere,sizin gibi sürekli başkalarının hayatlarına karışmaya çalışanlara…