Kızlarr dualarınızı eksik etmeyin nolur kontrole diye geldim açılmam ilerlememiş suyum gelmeye başladığı için bir iki saat içinde sezeryan olacağım ve korkuyorum 😣 Belden uyuşmalı olarak olacakmış bi yandan çok mutluyum oğluma kavuşacağım bir yandan da çok tedirginim dokunsalar ağlayacak gibiyim 🥹