Zeynep_aslkn17 Kızlar adetten 2 gün önce test yaptım negatif çıktı bugün adet olmam gerekirken olmadim sizce hamile olabilir miyim
MMelissaaa- Zeynep_aslkn17 olma ihtimalin var ben adet günümde yaptım negatif 3 gün gecikince yaptım erken gebelik testiyle silik çıktı. Geç döllenmeyse olma ihtimalin var
Miniss- Zeynep_aslkn17 ben adet olmam gereken gün kan verdim pozitif çıktı en temiz ve erken yol kan vermek canım takviyelerine başlarsın hiç değilse
Zeynep_aslkn17 MMelissaaa- adetten 2 gün önce yaptım tek çizgi çıktı ama hala adet olmadim inşallah da olmam dua edin lutfen
Burnumageliyoduslkmsn MMelissaaa- canım silik çıktı ya hamile mi demek oluyor daha 4. Hafta evliligimde silik çıktı test profilimde var bugün indirdim uygulamayı bı yardımcı olsaniz
TTtutku Zeynep_aslkn17 yari yariya oladabilirsin olmayadabilirsn. Biraz daha bekle oyle test uap.benim 3 gun gecmisti ogrendigimde cok silik cikmisti hatta hayalet cixgi dedim ama hamileymisim 14 hafta olduk suan