esinnaz01 ben 5. Haftada değil ama 13. Haftalar sırasında akşamları falan uyuyakalmaya başlamıştım. Ancak doktorunuza danışın yine de özellikle yemek sonrası uyku hissiyatı ciddi ise belki bir kan testi yapıp şekerinizi kontrol etmek ister… Düşük bir ihtimal ama doktorunuza danışın yine de naçizane ben öyle yapardım en azından..