mavipapatyaa Tamarix insallah bebek isteyenler tüm anne adaylari bugün adet bekleyen anne adaylari adet olmaz da iyi haberler alirlar da içleri mutluluktan dolar☺️☺️☺️
Zeynep_aslkn17 Tamarix ya bu ay herkes sanki hamile olacağımı hisediyor gibi belirtiler de vardı kaşık ağrım sırt ağrım filan ama hayırlısı inşallah 2 kere de düşük yaptım inşallah bu sefer olur
Semanurs Tamarix evet o akıntı regla döncek gbi hissediyorum ben de ama bakalım hayırlısı bu saate kadar gelen giden yok sancı falan hiç bşey de yok
Tamarix Semanurs amin insallah 🙏 geçen gece rüyamda gördüm tahlil sonucunu almaya gitmişim tebrikler hamilesiniz diyor hemşire ama rüyalar tersine çıkar diye Ümit etmiyorum çok 😂