Nrcn92 Kizlar merhaba, 8 Eylül’de adet oldum. Doktor klomen tedavisine basladi 5. Gün . Bi tane yumurtam gelişti ve ayın 19 da çatladı. Şuan sol kasığımda ağrı oluyor ara ara. Benim gibi olup hamile kalan var mı?
mavipapatyaa benimmdunyamm cok kalan da duydum cok kalamayanda duydum. Bende klomen kullandigimda tum belirtilerim vardi kendimi gebe ilan ettim negersem kist olmuş ayni belirtilermis😂 insallah iyi sonuçlar alırsınız
benimmdunyamm mavipapatyaa bendede kist oldu 🤣🤣tedaviyi falan bıraktım kendiliğinden hamile kaldım şuan 1 ay 20 günlük oldu olduk dogdu
mavipapatyaa benimmdunyamm benmde o zaman olmadi sonradan normal yollarla gebelik yasadim düşük oldu.
Nrcn92 Çok kötü bı pskoloji gerçekten. Kendimi hamile gibi hissediyorum gün içinde bian umutlaniyorum tamam oldu diyorum. Sonra adet olacak gibi hissediyorum olmadı diye üzülüyorum.
mavipapatyaa Nrcn92 eve canım tüp bebege başladım. Normal gebelikte düşük yasadim oda zor olmuştu zaten. Yaş kriterimde ortaya girince tüp bebege başladım.
mavipapatyaa Nrcn92 Beylikdüzü medicana da yaptırıyorum canım. İki doktorum var tum hastalari iki doktor değerlendiriyor. Prof dr selman laçin- aysun laçin