Hanımlar 37+5 oldum tam bugün geceden beri baskı hissi mide bulantısı vs var sanirim oğlum geliyo makatima çok şiddetli baskı yapio saglikocagna gttm az önce kalp atışına baktırdım kalbi iyi atio doğum başlangıçi olblr kadin doğuma git dedi aile hekimi bende suyumun gelmesini beklemek istiyorum enazindan hocam dedm beklemen hiç sağlıklı olmaz zaten doğum haftasındasn 38. Haftadasn şuan gelisimini tamamladoi sdce kilo alır bekledikçe gelisimi iyidir dedi ve eşimi bekliyorum hastaneye gtmek için kalbini sagdan dinliyodu karnimin sağ tarafından smdi soldan dinledi acaba bebegim dönmüş olablr mi en son makat geliş tarihi duruyodu