Tugceeeesss ben ilk başlarda filiz Altınoka gittim çok saygısız bir kadın ben içeriye geçtim kontrole sonra eşimi almaları lazımdı içeriye almadılar eşim de merak etmiş kapıyı çaldı doktor direk hayırdır dedi eşim de eşim içeride bir sorun mı oldu diye merak ettim dedi sonra eşimi içeriye aldılar doktorun tavrı benim de eşimin de hoşuna gitmedi hemen doktor değiştirip raziyeye gittik o kadar ilgili ki sanki yıllardır tanışıyormuşsunuz gibi davranıyor akılda hiç bir soru bırakmıyor 20 haftalık falanım bebeğin hareketlerini gün boyunca hissetmedim hemen aradım Raziye doktoru hemen gel doğumhane katında bekliyorlar bakalım dedi ben girdim kontrole daha sonra filiz doktorun gebesi geldi kanamam var filiz doktoru arıyorum açmıyor nasıl ilgisiz bir doktor daha neler neler saydı kadın o an dedim ki çok iyi bir karar verdim doktor konusunda Raziye doktorun instegram sayfasına bakabilirsin çok iyi hoş bir doktor şu an bitlisteyiz hamileyim buradaki doktor hiç tenli falan vermedi ama Raziye her kontrole renkli ultrasyon verirdi bebekten güxel bir görüntü alana kadar uğraşıyor