Ben bugün 39.haftaya girdim, ilk defa dün gece yatakta dönerken çok zorlandım açıkçası uyku uyuyamadım doğru düzgün karnım çok ağır geldi 😅 bir de gaz problemi yaşıyorum sabah sanki regl olacakmışım gibi karın ağrım oldu çorap giyip üstüme yorgan çektim biraz geçti ama sonra yine başladı aama gaz sancısıymış lavaboya gidince rahatladım. Onun dışında bebek kendisini aşırı kasıyor sağ tarafımda toplanıyor