Merhaba guzel anneler. 11 haftalık hamıleyım ve dısım kırıldı cok siddetlide agrısı var. Doktor rötgen cekıp kanal tedavısı yapacagını soyledı. Rotgenın zararlı oldugunu duydugum ıcın hemen sordum. Bana sadece agız içini cekıcez ve bebege kanıtlanmıs hıc bır zararı yok ama için rahat etemeyecekse 2. Trimesterde yapalım dedı. Ingılterede yasıyorum ve bunca zaman dogru bıldıgımı zannettıgım seyı bır doktor bıle “hayır zararı yok” dedıgınde bıle guvenemıyorum. Lütfen yardım edın daha önce rötgen cektirip kanal tedavisi olan anneler oldu mu ? Sizce fazla mi korkuyorum. Napacagımı bılemıyorum 😒