Ben hümaya gidiyorum ama doktorum benden istemedi şeker yüklemesi sağlık ocağında kan verdim eğer yüksek çıkarsa isticekmiş sizin gibi ama hüma pahalı bir hastane değil bence şeker yüklemesininde afaki bir fiyat olacağını sanmıyorum isterseniz arayıp sorun telefondada bilgi veriyorlar.