Aslhnn
Kızlar Meryem ana otunu kullanan var mı ve nasıl duası falan var mı 😳😳
detetedmom404
Ot hakkında çok fazla post var canım oralardan bakarsan daha çok bilgiye ulaşabilirsin
Demmo
Ben kullanamadım sipariş gelene kadar doğumum oldu Bende sipariş iptal ettim sancıların başlayınca suya koy 7 kere yasin felak nas ne inşirah surelerini oku sudan da 3 yudum iç demişlerdi bana ve doğumdan sonra da sudan çıkması gerekiyormus
Aslhnn
Teşekkürler ☺️