Ozlemdrn Bende aşırı korkuyordum çünkü hayatımda hic ameliyat olmadim ameliyathane gormedim ama gülerek girdim gülerek ciktim çok şükür bugun 6.gunum dogum yapali gayet iyim evimin islerini filanda yapıyorum ben epidural sezeryan oldum dogum anıda dogimdan sonrasida cok rahatti çünkü belden katater takildigi icin dogum sonrasinda saatte bir tuşuna bastim agrilarimi aldi ilk yuruyusum cok kolay oldu bu sayede spinal bas ağrısı yaptigi icin doktor epidural yaptı sadece asla bel ve bas agrim olmadi cok kolay geçirdim