Gozdetalay Kızlar ben son 3 gündür çok halsızım yorgunum uykusuzum 37 haftalıgız normalmı ya Ben hıc hamılelıgımde boyle olmamıstm
fatmaa37demi5 Gozdetalay iki gündür bende öyleyim. Çok saçma belki ama İstanbul da havadan dolayı çoğu kisi gerçekten böyle