Deryadeniz63 Mrry agda gobek icin iyi dgl diolarda gobegede jilet vurmak hic istemiom diken gibi edio cunku gercek anlamda annelik cok zor onu anladim 🙇♀️🤦♀️
Deryadeniz63 Aysun2834 bende cok sukur oyle gür olayi olmadi 28 haftaligim tuylenme ince ve seyrek cikiyor toplasan lazerde 10 seans gitmissimdir belki sizinki iyi lazer makinesi olmadigindan yada hormonlardan tekrar gürlenmistir
Aysun2834 Deryadeniz63 benimki hormonlardan cnm çünkü bitmişti son seyanslara gidicektim bacağım tamamen birmişti şimdi seyrek bi kaç tane falan çıkıyor ama bikini bölgesi eski haline döndü doğumdan sonra tekrar başa sarıcam
Deryadeniz63 Mrry ben agda 1 defa yaptim cikmiodu diye cok acitti sivilce felan bille doktu o yuzden almayi bidaha dusunmuom jilet de deniyecem bu sefer 🤦♀️
Hayallerim Mrry ben hamileligimin ilk başından beri ağda yaptırıyorum 32.haftamda gittim çok acıdı son dönemde baya bir acıyor dayanılacak gibi değil ama jilet yapmak istemiyorum a acıya dayancam🙄😣
ikicocukannesii Deryadeniz63 ben eldivenle alıyorum canım 39um son haftam artık yine eldivenle kendim aldım zaten bi alışınca eldiwene çok fazla çıkmıyor
Deryadeniz63 ikicocukannesii ben görmuom alt bölgemi gobisten dollayi o yuzden alamam artik zaten cokta acitio jilet deniyecem bakalim o nasil yapicak ☺️
EmelBG Deryadeniz63 Lazer niye işe yaramasın ön bilgi vermediler mi lazerde canım hormonlar değiştiğinde tüy çıkma oluyor zaten %10 %20 kadar .Jilet sürmeyeceksin Doğumdan sonra 2-3 seansta en fazla bitiyor .
Bskogzhn Bende lazer yaptırmıstım ama yinede cıkıyor simdi jilet kullanıyorum agda kullanırsam lazer bosa gidecek... sac kremi sürüp jilet kullanın tahriş olmaz... pembe renkli jiletlerden alın( ben a101den alıyorum memnunum)
Nurbursa Deryadeniz63 kanatam yaram resmen ya 😞 31 haftalığım karnım çok şiş degil ama kilolu hamile kaldgm için iyice irileştim ulaşamıyorum önüme ardıma ya 😣
Gamze58 Laayla canım ben lazere gitmiştim tertemiz olmuştum ama şuan eskisi gibi çıkıyo hiçbir anlamı kalmadı zaten çalışan bayan söylemişti hamilelikte tekrar çıkıyo diye 😏
Deryadeniz63 Gamze58 cikmayan bölgede bille cikio zaten doguma yakin ilerledikce sanki dahada artio 😂🙈
Deryadeniz63 Aysun2834 aynen bende ne yazikki dogumdan sonra yine başliyacam yoksa önune gecilmio ya 🤦♀️
Mrry Hayallerim ilk defa gebelikte mi başladınız gitmeye bende son ay gitsem diyorum ama olduğundan fazla mı acıyo diye merak ediyorum
emineeeeee _RainBow bitmiyor ben gidiyordum lazere 3 yıl her bölge bitiyor ama genital bitmiyor malesef :( bir çok kişide böyle bitmiş gibi görünüyo 3 ay çıkmıyo sonradan yine aynı hiç gitmemişsin gibi
Aysun2834 Deryadeniz63 aynen benim ağdayada jietede alerjim var makineyle alıyordum epilasyondan önce
SevgiIbrahim Benim doguma az kaldi cok sukur yaklasik 1 senedir agdaya gidiyorum 5/6 haftada bir.. ilk gunki gibi olmasadaa aciyo biraz agda ama jiletle aliyo olsaydim suan alamicak durumdayim karnim cok buyuk olmasada mumkun degil oraya ulasmak.. BURSA’da olanlar varsa benim gittigim abla mukemmel aliyo.. ufak ufak temiz ve emin olun acisi daha azdir digerlerine gore.. cok kisi yonlendirdimm oraya hepsi memnun.. suan cok seyrek ve gec uzuyoo cok cok rahat agda