ilknur53 Kizlar 19 haftalık hamileyim ve doğuma karar vermem lazım yavaştan Pendik Medipol hastanesi nasıl ve doktoru varmı önerdiğiniz ücret vs bilgi verirmisiniz
meryemesra ilknur53 Pendik Medipol Nergiz Kılıç Normal doğum : 4950 Zorunlu sezeryan : 6250 İsteğe bağlı sezeryan : 8750
Gunay_18 ilknur53 bende emine ünlü değermenciye gidiyorum çok ilgili doğuma kadar ondayım nasip olursa
Deletedmom_1003 Ben medipol pendik nergis hanıma gidiyorum 2 3 haftadır ilgisi güzel muayene ücreti 300 normal doğum yaparsan 4000-5000 civarıydı en son 1 ay önce sorduğumda isteğe bağlı sezeryanada 6500 7000 arası diyorlardı. Ama devlette yapmayı düşünüyorum çünkü günüm yaklaştı her hafta çağırıyorlar 300+nts ücreti 375 nerdeyse 400 ödüyorum helali hoş olsun bebeğime sıkıntı yok ama bir yandanda sıkıntıya gireceğiz gibi o yüzden kararsızım
Yagmursk Deletedmom_1003 10 gün kontrol süresi var neden her hafta alsınlar 1 hafta alıp 1 hafta almamaları lazım
ilknur53 Deletedmom_1003 him ne güzel çevreye göre makul fiyat muayene ücreti evet ya ama devlette yapmış biri olarak hiç tavsiye etmiyorum maalesef güzel ilgilenmiyorlar yada bana denk geldi
seruveni Senakaran merhaba, Yagmursk merhaba acil durumlarda ulasabiliyor musunuz? Çok yoğunmuş kendisi
Habibe-280328 Gunay_18 bende emine hocaya gidiyorum ilkinde onda yaptım doğumu normaldi şimdi ins yine o olur 😊
meryemesra ilknur53 hiç düşünmeyin derim gerçekten medipoldeki doktorların her biri birbirinden iyi, mine hanım, doçent Esra Nur hanım, Nergiz hanım. Ben bu 3 doktora da gittim geçtiğimiz 2 yıl boyunca. 3 ü de çok iyiydi.
ilknur53 meryemesra evet isimlerinin çok duyuyorum herkes çok memnun kalmış gidicem inşallah kısa zaman da peki ultrason nasıl mesela detaylı vs mi
ilknur53 meryemesra belki biliyorsunuz dur Cüneyt uzun gidiyorum ben cihan tıpa ultronu çok güzeldi acaba bunlarınkisde öyle mi
Habibe-280328 ilknur53 Cüneyt beyi biliyorum çok iyi bı Dr medipoldekilerde iyi ben emine hocaya gidiyorum ilk kızımda tanıştık 26 haftalık ti dogumuma da kendi girdi memnun kaldım hem ondan hem hastaneden hemşireler de ilgili ikinciye hamileyim 16 haftalık emine hocaya gidiyorum maddi sıkıntılar olmazsa onda yaparım doğumu yine normal 4900