Duam000 bende 16 haftalığım. Bir süredir şişliğim yok. Su içip yemek yersem vs azıcık karnım şişiyor o kadar. Normalde her yerim davul gibiydi. İyidir bebeğin merak etme😌 Rabbim tüm yavrularımızı korusun kollasın inşallah sağlıkla hayırlarla ilerlesin tüm süreçlerimiz. Amin :)