mre1630 gebeliğimde ilk kullandığım vitamin elenatal ve folidoce folik asitti içtiğim vitamin tok karnına içiliyordu benimkisi sonra bir daha ki kontörüme gittiğim zaman vitaminimi omega vitaminine çevirdi doktorum bir müddette folik asitimlen omega vitaminini içtim belli bir zaman sonra onları bırakıp kan ilacına devam ettirdi beni ve d3 vitaminine şu an 5 aylığım kan ilacı ve D3 vitamini kullanıyorum 🥰 benim kullandığım vitaminler tok karınaydı şu zamana kullandığım aç karna ilaç sadece kan ilacıydı