Tinasu ben prima olarak stok yaptım. Prima bezinde çevremde hiç şikayet olmadığı için aldım stok yaptım. Ama diğer bezler için bazılarına yarıyor bazılarına yaramıyor diye hep okudum araştırdım. Kararsız kaldım, prima aldım açıkcası. Islak mendillerim de primadan.