Gamzerk0 çok geçmiş olsun, doktorum bana öyle dedi. Bebek büyüyor rahim büyüyor o yüzden oluşan baskı sonucunda ağrılarınız artıyor bide dediğim gibi bende enfeksiyon vardı onunda etkisi var bol su iç dedi . Bide şunu söyliyim , eğer ağrılarınız dinlenince, uzanınca geçiyorsa doktorum korkulacak birşey yok demişti ki öylede oluyodu. Ama her insanda farklılık gösteriyor olabilir tabi, ben sizi yanlış yönlendirmiyim 🙏🏼 Doktorunuzu arayabilirsiniz içiniz rahat etsin 🙏🏼 Sağlıklı günleriniz olsun 💕