Seymagyk merhaba hayırlı olsun öncelikle. Meraklanmayın bence çünkü genel olarak o haftada herkes keseyi boş görüyor, ben de öyle görmüştüm. Ama 1-2 hafta sonra noktacık halinde beliriyor bebek ve kalp atışını dinliyorsunuz ☺️ Dua edin bol bol yaşadığınız süreç çok normal şüpheniz olmasın 🙏🏼