Kızlar 39+5 günlüğüz. Gece uykumdan uyandım sağ kasığımın ağrısı ile ağrı gibi de değil aşırı batıyordu bıçak saplanır gibi sağıma ne yatabildim nede dokunabildim zar zor uyumusum. Sabah geçti ağrım ama bu haftada olanlara da böyle oluyo mu acaba ilk defa olunca biraz korktum