Bayanlar merhaba kuzenimin çocuğuna yeni doğduğunda oğluna aptamil mama aldi ama beğenmemiş sana verim sen yedir dedi benimde dogumuma 10 gün fln var sezeryan olduğum için ilk zamanlar sütüm olmuyo tecrubeliyim diger iki dogumumdan ama üstünden 4 ay geçmiş serin yerde saklamış acaba kötü olmusmudur olmaz dedi bsna kendisi ama bn şüpheye düştüm siz ne dersiniz bir mama açılınca ne kadar durabiliyor