291997vb benim de ilk gebeliğim mesela ben bir kadının story’sini izledim kadının bebeği cinsiyetini göstermiyor aramızda 2 hafta var ilk gebeliğimiz ikimizin de doktor demiş ki bebeğiniz sizi duyduğu için ve siz hep cinsiyet üzerine geldiğiniz için ve bu da onu sizi konuşurken duyduğu için bebek ister istemez pozisyonunu değiştiriyor yani bebeğimiz bizim duygularımızı konuştuklarımızı hissettiği için bize ufak çaplı oyunlar oynuyor diyebilirim 😅