Kızlar öncelikle kıskançlık olarak düşünmeyin ne olur🙏 Ama bebek düşünmeye başladığımdan beri çevremdeki herkesin bebek haberini alıyorum buna “henüz istemiyoruz” diyen arkadaşlarım dahil😂 hepsine maşallah Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ama bir ben mi çat diye hamile kalamıyorum acaba 😔 Mayıs ayında kimyasal gebelik geçirdim sonra kısmet olmadı bu ay zaten kistim varmış hala regl olmadım… Yani benim psikolojim biraz bozuldu gelin dertleşelim ☺️❤️