melegimo hatta o ilac diaari da akar sakız gibi. Yanma ve kaşıntı yaptığı dogrudur. İlk haftalarim riskliydim diye bir de yan etkilerinden dolayi fitil olarak kullaniyodum. Simdi son haftalarimda ağız yoluyla alsam diye sordum doktoruma alabilirsin dedi. Gece aliyorum böylelikle yan etkilerini pek görmüyorum ayrica tahriş pişik olmuyorum artik cok sorunlu tabi bi o kadar da etkili bi ilac 😄