Bugün kusuyor diye götürmüştüm kilosuna da bakayım dedim 4600 olan bebeğim 4700 olmuş 20 günde 100 gr almış ve doktor iyi dedi nasıl iyi olabilir her yerde haftada zaten 150 gr alması lazım diyor bu aydaki bir çocuk mama aptamil kullanıyorum 90 cc veriyordum 3 saatte bir şimdi 120 rahatlıkla verebilirsin dedi mama değiştirmeli miyim sizce ?