sibeelkurt08 Mide bulantilarinin yavs yavaş azalması gerekirken giderek artiyo. Artik safra kusuyorum 😥
Tubakskn11 sibeelkurt08 daha azalmayan azalmaz bu haftada benım annem 9 ay kustu bende 5.ayda rahatladım oda prılam dr kullanarak
mre1630 1Gunes benim 12+6 ama hala buzdolabını açınca koşa koşa kusmaya gidiyorum kokuyor geliyor hala geçmedi son bulur mu ya
1Gunes mre1630 17+5 im 13.haftada tam bitmişti benim bulandım kusmam geçmişti. Eğer geçmez ise doktordan prilam isteyin bulantı için
Aysehsdmr sibeelkurt08 ben buryerde okumuştum. Hakket öyle sanki. Çünkü benim çok şükur ilk hamileliğimde de yaşamadım bulanti. Bunda da çok yaşamıyorum ama folik asiti içtikten sonra başlıyor hafif
sibeelkurt08 Aysehsdmr haklisiniz şimdi baktim da ilk yan etkileri hamileyseniz ozellikle sabahlari mide bulantisi yaziyor. Bunu tahmini kaç ay kullanmamiz gerekiyor