Ayseoztrk Kızlar bebeğimiz için sepet beşik aldık ahşap olanlardan. Fakat içindeki yastık ve yorgan direk beyaz kendi kılıfında. Onlar için ayrı nevresim satılıyor mu bileniniz var mı ? Normal bebek nevresimleri çok büyük olur çünkü
Hanimaga Ayseoztrk nevresım satılıyor sepet beşik için ama sepet beşigi sadece 5-6 ay kullanabılıyorsun aonra bebiş sıgmıyor ıcıne nilgin olsun cok yüksek fiyatli bişi almamanı öneririm☺️
Tgcee Ayseoztrk https://www.instagram.com/p/Boee9_Whcs9/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=19q93m1rst2x8 bundanmı
Polikistikanne Satılıyor internette ama pahalı. Ben burada nevresim diken bir dükkana onları götürdüm hepsinin ölçüsünde kılıf yaptırdım 90tlye hallettim. Cibinliğinde sadece kenarına şerit şeklinde aynı kumaştan dikti çok güzel oldu ☺️
Ayseoztrk Polikistikanne cibinliği var ama işte yastık ve nevresim için düşünüyorum. İnternette nerde satılıyor ben baktım bulamadım
Ayseoztrk Hanimaga biliyorum canım ucuz yollu bişey bakıyorum ben de. Saf beyaz kılıfsızda çok kötü göründü gözüme :)