ebrartmcksm 14. Günde ben test vermiştim 58 çıkmıştı gönlünü ferah tut 5-6 gün bekle yeniden yap canım inşallah yükselir muhtemelen geç döllenme oldu benimki gibi çünkü 5. Gün embriyosu 48 saat içinde 3 gün embriyosu da 72 saat sonra hormonları yükseltiyor az daha sabır için içini yiyor tahmin edebiliyorum ama bol bol dinlen kışa yürüyüşler yap evin içinde bol su tüket birde varsa imkanın ceviz cig badem ve kabak çekirdeği tüket güzelim