Fadimeeee Mhb iyi aksamlar benim rahminde miyomum var miyomlu olupta hamile kalan var mı lütfen yardımcı olur musunuz 😔
denizanddefne Fadimeeee evet ben de var küçük ve bi tane ama doktor bi sorun olmadığını söyledi 7+4 hamileyim şimdilik bi sıkıntı Yok
Mlkkkkkkk Fadimeeee merhaba, benim bir tanidigim 2 tane miyom ameliyatindan sonra 35'lu yaslarinda cocuk sahibi oldu. Miyomlarinin boyutunu bilmiyorum ama buyuk oldugunu soylemisti. Allah gonlunuze gore versin, miyom gozunuzu korkutmasin.
tomurcukannesi Fadimeeee boyutlarına göre değişir aslında. benim erhenliğe girdiğim dönemden beri var 3-4 tane ama boyutları sıkıntılı değilmiş☺️
Fadimeeee Baharun2 4 özele gitmistim daha once özel 15 cm demişti soğan suyu içmiştim sonra bi doktora gittim agustosta o da 4 cm dedi canim
Mucize2 BEn 3 kere hamile kaldım miyon hamile kalmaya engel değil yalnız bebekle birlikte büyüyor oda yerine göre değişir eğer rajim ağzındaysa veya yakınsa normal doğuma engel olur onun dışında bi problem olmuyor
Kadeerr Bende normal doğuma engel oluyor diye biliyorum benimde kistler vardı tam evlendim tedavi olmaya başlarım çocuk yaparız dedim hamile olduğumu öğrendim 😁
tuubiy Merhaba hamilelik düşünmeden önce doktora gitmiştim miyomun var demişti hem de 10-12 cm ayrıntılı ultrason istemişti ama gidemeden hamile olduğumu öğrendim, müdahale edilemedi yani. Şu an 16. Haftadayız sağ tarafımda miyom sol tarafta bebiş var :) fakat kesenin içinde değil bunun önemli olduğunu söylemişlerdi bana. bi ara fena kasık ağrısı oldu hala da bazı hareketlerimi Kısıtlıyor, dokunduğumda hissediyorum sertliğini, idrar torbama baskı yapıyor sanıyorum ki çok sık idrara gidiyorum. Bi çok doktor değiştirdim hepsi de erken Doğum riski olabilir dedi bundan sonra büyümemesi için dua ediyorum Rabbime elimizden bişey gelmiyo çünkü. Allah herkese güzel bi hamilelik nasip eylesin sağlıkla♥️
Marygur tuubiy canım benzer durumdayız ya sagımda 10 cm miyom solumdada miniğim var 12 haftalığım ara ara ufak kanamalarım oluyo çok korkuyorum onu kaybetmekten doktorlar risk risk diyip duruyo relax bi hamilelik gecirmek zor şu kafayla.
denizanddefne Fadimeeee benim ki cm değil mm yani baya küçük ama tam rahim içinde yine de bi sıkıntı çıkmaz dedi doktor
ElifNrkly Benimde rahimde miyom. Miyomdan haberim bile yoktu gebelik kontrollerimde öğrendim. Sadece normal Doğumu engelleyebiliyor. Canınızı hiç sıkmayın
ElifNrkly Fadimeeee dediğim gibi hamile kaldığımda öğrendim miyomum olduğunu 5 cm di şuan 27. Haftadayız çok şükür büyüme vs olmadı. Sadece doktorum sezeryan olucağımı doğumda miyomu da alabileceğini söyledi.
Alinmavi Fadimeeee ben myomla hamile kaldim hamilelik hormonlari 20 haftaya kadar myomlari buyutuyor maalesef ve sanci yapiyor genelde ama korkulacak bir durum yok 10 cm uzerinde takip ediliyor benim doktorum 10 cm myomlu catir catir normal dogurttum dedi beni de dogurttu 4 cmdi myomum ki peronatolog da 4 cm onemli deg 10-15 cm olunca dikkate aliyoruz demisti Myomun yeri de onemli tabi ama. Dogumdan 6 hafta sonra milimetrik boyuta dondu yine. Gecmis olsun korkulacak bir sey degil.
Marygur Fadimeeee yaaa bu post tam benim için ölüyorum stresten 10 cm miyomum 12 haftalığım düşük riski iğneler ilaçlar ara ara kanamalar erken doğum riski of psikolojim berbat bebeğime bişey olmasından çok korkuyorum