Herkese merhaba ben 14 Temmuzda doğum yaptım az çok bilenler bilir, lohusa kanamam 50 gün sürdü sürekli lekelenme şeklinde tam bitti dedim banyo yaptığım gün adet oldum yoğunluğu çok olmasa da normal bir şekilde 6 gün sürdü bitti. 21 gün sonra tekrar adet oldum bugün 1 hafta oldu ve sürekli kan şeklinde lekelenme oluyor 1-2 gün biraz geliyor gerisi hep lekelenme şeklinde ve sürekli karnım , bacaklarım ağrıyor sanki sökülemiyor gibi. Böyle olan var mı aranızda normal mi böyle az az gelmesi ve bu kadar erken gelmesi ? Ve normalde adetim 5 en fazla 6 gün sürer banyo yapardım