Selamlar, dünden beri sanki adet olacakmışım gibi bel ağrım var yatsamda ağrıyor daha öncede ağrı olduğu olmuştuda bu sefer geçmiyor böyle ince bir sızı belimde sağa dön sola dön yok geçmiyor simdide akıntım var seffaf sanki ovulasyondaymisim gibide bir hissiyatım var zaten🤦 bu haftalarda normal mi ben bi doktora gideyim mi yoksa napsam yalancı sancı ve bu aylarda bel ağrısı normal gibi şeylerde okuyorum internette hemen evhamlanmak istemiyorumm 🤷