Arkadaşlar merhaba, gebelik şekeri tanısıyla endokrine başvurdum. Endokrin bir hafta evden şeker takibi istedi. Benim şeker ölçüm cihazım şekerimi düşük ölçüyor olabilir mi? Kurumumuzun sağlık personeliyle 3 ayrı makinada ölçtük bir dakika arayla 88 111 131 gibi değerler çıkıyor. Hangisini baz alacağım aklım çok karışık. Üstüne üstlük ikinci makinam birincisini yanlış ölçüyor diye değiştirdim zaten.