Annesininbebegi87 Merhabalar , arkadaşım için soruyorum kızlar adetinin 5. Gün gecikmesinde kan testi yaptı değeri 660 çıktı son ilişki tarihi ⅞ Eylül doktor değerin düşük demiş. Sizce düşük mü ???
Zehross03 Annesininbebegi87 gayet normal deger 5 gün icin.düsük olup olmadığını anlamak için iki günde bir Kan verip takip edilmesi lazım
heavenplease Annesininbebegi87 doktor kalp atışı ve kese için değeri düşük demek istemiştir. Önemli olan değer değil değerin 2 günde bir nasıl arttığı. Takip etsin arkadaşınız betasını.
Gizemkly Annesininbebegi87 tek bi değerle belli olmaz ki iki güne bir baktırsın yada 5 gün sonra düzgün giderse artık kese görülecek seviyeye gelir direk 5-6 gün sonraya sıra alsın
Eczacianni Annesininbebegi87 benim 6 gün gecikmede bile değerim oralardaydı. Kriter bu değil düzenli artış olması
323832 Duzenli artisina bak herkesin ayni olmuyo degeri mesela benim adete 1 gun kala 987 idi 2 gune bir kan ver 2 kati artiyorsa sorun yoktur
323832 Duzenli artisina bak herkesin ayni olmuyo degeri mesela benim adete 1 gun kala 987 idi 2 gune bir kan ver 2 kati artiyorsa sorun yoktur