Rapunzelinanasi gulagaci dün izlemiştim ki çok kısa bir süre denk geldim ama kadının tavırlarına o kadar sinir oldum ki. Yahu kızın ölmüş, adamlar kızına ne yapmış ama hala dönüp “çocuklarıma zarar verecek insanlar değillerdi” diyor.
yaasemin gulagaci ciğerimi söktü ağladım ama annesi sanki başka bi çocuktan bahseder gibi tavırlar sergiledi çocuğu öldürüp derin dondurucu da saklamışlar yıkması lazım ortalığı yaptığına bak 😐😐
hilalhanim gulagaci Bebeğimi kafese kapatıp ömür boyu insan yüzü göstermek istemiyorum o derece psikolojimi bozdular. Her yer taviz tecavüz cinayet kötü insanlar
gulagaci Bence kadının zaten psikolojisi bozuk hasta gbi duruyor yoksa bir annw nasıl buna göz yumamblr
yamacalimoms Kızlar bence hamileyseniz gündemi takip etmeyin Buraya da bence böyle postlar acilmamali Benim rüyalarıma giriyor keşke ogrenmeseydim
gulagaci yamacalimoms ne kadar kaçınsak da hayatın gerçekleri bunlar en azından bi ders alınacak tarafı olur . Haklisinz insan etkileniyor ama olmyor mu etrafımızda sen sakla ben sakla nasil ortaya ckacak bunlar.
Anonymousmom gulagaci Bebeklerin annesi biliyordu bazı şeyleri bence TV karşısında ben kendimi yedim kadın çok rahat
mavismom1 gulagaci dünden beri kızımı doğurmak istemiyorum karnımda kalsın istiyorum orası güvenli bebeğim için. Psikolojim bozuldu. İçim yanıyor yaa😢
gulagaci mavismom1 birileri için böyle düşünmeyelim. Çocuklarımız bebislerimz hep dualarımızda olsun Rabbim hep o minicik ayakları hayra ckarsin . Güzel edepli evlatlar yetistrmeliyiz ki tüm bunların karşılarında dursun
Boncukoyunu1 Çok kötü, melisanın psikolojisi cidden bozuk. Kim bilir neler yaşadı küçücük bebek. Küçük olan bile gittiğinde her yeri mor geliyormuş. Bu nasıl bir insanlık ben bilemiyorum. Daha neler duyup neler göreceğiz 🥺