Belinay0922 Mrb arkadaslar dun gece gebelik testi yaptim 1 2 saat gecti bisey yoktu kafami indirdim uyudum sabah uyandim baktim ikinci cizgi kirmizi sizce gebelik var midir?
1erkekkannesiiii Belinay0922 gebesiniz benim de ilk testim böyle çıkmıştı. Erken olduğu ıcın silik çıkıyor biraz bekleyip kan verin tam haftasını öğrenin 🥰 hayırlı olsun
Mfyy Belinay0922 çok beklemiş tekrarlayın bence, benimde bazen böyle 1-2 saat sonra çıkınca kanda pozitifi gördüğüm oldu
Deletedmom_85 Bu tarz sonradan çıkan çizgiler genelde kuruma çizgisi oluyor üzülerek söylüyorum. Adetinize yakın tekrar yapmalısınız yada gecikmeyi bekleyin strese girmeyin boşuna
Belinay0922 1erkekkannesiiii insallah canim ya yenisini denedim az once hayla bisey yok.Adete 14 gun var gec dollenmeden suphelendim
Belinay0922 Mfyy insallah vardir ya🤲benim adetime 14 gun var daha gec dollenmeden suphelendim test yaptim.
Mfyy Belinay0922 adetinize 14 gün varsa belki yumurtlama da olabilir en iyisi kan vermek Rabbim gölünüze göre versin
Tubatgn Belinay0922 adetinze daha var ise bu geç döllenme olmaz ama bilginiz olsun geç döllenme beklenen adetin gecikmesinden sonra oluşur 🙏🏻
Belinay0922 Tubatgn ben bu ay aadetimden 2 gun once oldum ama kanim cok azdi ve koyu renkteydi yerlesme diye dusundum
Mfyy Belinay0922 bazen hormonlar yükselebiliyor diye okumuştum dediğim gibi en garantisi kan vermek Allah nasip etsin inşallah ❤
Tubatgn Belinay0922 öyle olsa bile testte çıkardı, sizin testiniz gece kuruma çizgisine dönmüş eğer şüphe var ise kan verin 🙏🏻