TeoMom kaçıncı haftadasınız? Bende 12+5 de hatta detaylı usg çekildiği gün tansiyon fark edildi 3 gün ölçtüm ve yüksek daha doğrusu dengesiz seyretti ve 4. Gün tansiyon için bi hekime gittim, orda da yükselti, orda Dr bazı testler istedi ardından da günde bir doz alfamet başlandı. Ağustos ayı başında alfamet başladım, dengeye girmesi 5 gün sürdü ama 5. Gün düştü. (Doktor bana eğer ki düzenli 12-9 görülüypr ise ilaca başlıyoruz dedi) hatta sonrasında 9-5 lerle falan seytetti ama ne yğksekken ne de düşükken ben bir etki yaşamadım. Doktor fark etmese ben asla etmezdim. daha sonra 3 Eylül’de gebelik doktorum bana dedi ki bırakmayı dene. Önce cesaret edemedim, doktorun dediğinden bir hafta sonra bıraktım, yğkselmedi. Dün de 21+5 detaylı usg deydim, başka bir doktorda ve o doktor da bana şöyle söyledi işte USG çekim esnasında yer yer bilgi verdi işte Kordon’da kan akışı normal bu da zaten tansiyonun normal demek gibi iki üç kez farklı noktalarda tansiyon ile ilgili bilgi berdi. Ben hala her gün ölçüyorum ve yazıyorum.