@[silindi] sancılar bence dyaanilabilir di benim için 1 dk suruyodu sancı geldiginde sonra hicbisey olmamış gibi geciyo dinlenmene izin veriyo yani son dakikalar bebek çıkacak zaman 15 dk fln şiddetli sancı geliyo o da dinlenmene izin veriyo ama kısa bir süre bebek çıkarken ben hiç ağrı hissetmedim valla bende orası korkunç olur saniyodum ama hiç acı hissetmedim dikerken uyuşturdular ama ben hissettim