Selam kızlar. 2. Gebeligim 35. Haftadayim. İlk doğumumda 16 saat suni sancı çektim sonrasında genel anesteziyle sezeryana döndüm. Sezeryanim kolay geçti cok şükür ama O suni sancı bende doğum fobisi oluşturdu. Yine sezeryan olacağım o ilk doğduğu anı görmek istiyorum ama çok aşırı korkuyorum. Canlı kanlı kesecekler beni Düşüncesi bile kalbimi sıkıştırıyor. Acaba Bi cesaret epidural desem pişman olur muyum sonra daha kötü olur muyum bilmiyorum. Kafam çok karışık 🥺