Canlar ilk doğumum normal di bunuda normal istiyorum ancak bebeğim makat geliş soluma yatmami önerdi doktorum ilk gebeligimde kaçıncı haftada doğum pozisyonu almıştı hatırlamıyorum doğum anına kadar dönede bilir dönmeyede bilir dendi ,dönmesi için yaptığınız herhangi bişey oldu mu kaçıncı haftada dönmüştü sizin bebişler