HilalAD Dün sabah 10 da suyum gelip direk hastenye gitttik. Gece 4 e kadar ara ara sanci cektim. Ve acilmam 4cm. Hemen PDA vurdurdum. Saat sabah 9 da acilmam 10 olmustuuuu... ve Allah Sükür saat 10:21 kizimizi kucagimiza aldik. Ben burda herzaman okuyordum sanci cekiyosun Evet zor ama cocuk cikinca hersey bitiyo diye gercekende öyleymis!!!! Cok Sükür cok ♥️ Rabbim herkeze benim gibi dogum nasip etsinnnnn♥️
Ygmr0334 HilalAD keşke biraz daha uzun ve detaylı anlatsaydın ama buda güzel olmuş güle güle büyütün bebeğinizi
Bekleyenler HilalAD su geldikten sonra hemen hastaneye gitmek gerekiyor mu? Sancı İn birazını evde çekip gitmek nasıl olur
Nuraysrl Gül3 güle büyütün bebeğinizi epiduralde 4 cm sonrası vuruluyor değil mi vurduktan sonra acı ağrı bitti mi ? Nasıldı biraz detay verebilir misiniz rica etsem ?
HilalAD kizlar inaaaan zamanim yeni oldu. Bakin cuma sabahi 11 gibi suyum gelmesiyle gittim hastaneye. Baktilar sadece 1 cm acilmam vardii benim hemen yatisim yapildiii... sonra aksam 8-9 gibi sancilarim vardi ama onlari nefesimlee ayarliyabiliyordum yani dayanabiliyodum. Saat gece 3-4 gibi o agrilar cogaldiii ve artik acilmamin 4 cm oldugunu dedilerrr Ben Hemen pda vurdurdum saat 5-6 gibiydiii. Ve inan saaaat 10 a kadar hic bi ari cekmeden acikmam 9 cm buldu ve dogum basladiiii. Saat 10:21 kizimi aldim kucagima. Benim aslinda daha erken olabilirdi ama ben ikinamadim pek cünkii gücüm kalmamistiii amaaa sonuda yaptimm... Ve diyorum yinediyorum Ben yaptiysaaam HERKEZ yapar diyodum ama hersey kafanizda bitiyor... kendinizi nefenize verin Ben kendim geceye kadar topun üstünde zipladdimmmm. Onunda faydasini cok gördümmm🙌🏼 Dualarimsizinle kizlar
HilalAD Bekleyenler canimm 2 düsük yaptigim icin ben mecbur direk suyum gelincee gitmem gerekiyoduuuuu
UluElif Bekleyenler su gelince kesinlikle vakit kaybetmemeniz direkt hastaneye gitmeniz gerekiyor. su gelmezse eğer sancınızı evde çekebilirsiniz.
Bella F Patent Duktus Arteriyozus (PDA) Nedir? PDA, gebelik esnasında bebeklerin akciğerlerinin kapalı olması nedeniyle şah damarı dediğimiz Aorta ile Akciğer atardamarı olan pulmoner Arter arasındaki damardır. Doğumdan önce açık olması gereken bu damar, doğumdan sonra akciğerlerin fonksiyon görmesiyle beraber büzüşmekte ve kapanmaktadır. Ancak bazı bebeklerde normal kapanma 1 aya kadar uzayabilmektedir. Bu kapanma gerçekleşmezse PDA adını verdiğimiz hastalık tablosu ortaya çıkar. Bence orada epidural demek istemiş ama neden pda yazmış ne alaka anlamadım..