Hemyek_19 28 haftalik gebeyim ve suyum azalmış. 11 12 olması gereken su miktarı 8 olmuş normal sınırın altındaymış. Bu neden olur ve böyle bir durumla karşılasanlar neler yaptılar. Günde 3 4 lt fix su içerim aksatmam ama nasıl böyle oldu anlamadım
Czn2105 Hemyek_19 12. Haftamda devlet hastanesi doktorum da böyle demişti buraya yazdığım %95i havuç suyu yazmış saraçoğlunun videoları var havuç suyu hakkında izlemeni tavsiye ederim çok abartmamak kaydıyla içebilirsin. Bir hafta sonra her şey yoluna girmişti çocuğumu kaybedecem diye çok korkmuştum. Çünkü o haftalar da su azalması tehlikeliymiş ama yaşam sınırını geçtikten sonra doğurtup küvezde yaşama imkanı sağlanabilir demişti doktorum
Ahuum Hemyek_19 ben 20 haftalığım. Sürekli suyum geliyor. Doktorum bol bol ıstrahat verdi wc harici kalkmıyorum . Havuç yiyorum çok su içiyorum. Haftalardır suyum gelmesine ragmen azalma olmadı
Ftmgl1207 Hemyek_19 19+6da öğrendim bende 9,5 çıktı. Doktor benden kaynaklı olmadığını bebeğin böbreklerinde genişleme olduğunu ve bu yüzden düzenli idrar yapamadığını söyledi. Kızımda da 28. Haftada öğrenmiştim. Havuç suyu içiyorum bakalım 🙏