sedahsrky Hanımlar 24 haftalık üçüz gebeyim. geceleri ayaklarım öyle yanıyorki gerçekten uykuya asla dalamıyorum sabahı buluyor ayağımın sakinleşmesi ancak o zaman uyuyabiliyorum bazen avuç içlerimde yanıyor. Bunu yaşayan kaç kişi var acaba
1995_ sedahsrky Allah yardımcın olsun canım ben birtaneyi zor taşıyorum sen üç tane maaşallah. bende 33 haftalık oldum.
4cocukannesi sedahsrky ayyy üçüz çok güzel 🤩 benimde ikizlerim var çok şanslısınız sağlıkla gelsinler benimde son zamanlarda oluyordu kovaya su koyup içine buz atiyordum yarım saat duruyordu içinde ayağım sonra hemen yatıyordum birde gün içinde ayaklarımı yüksekte tutuyordum dinleniyordu
Halimik-60 sedahsrky ben de her zaman vardı hamile olsam da fark etmedi. Çok tuzlu yemekten de oluyor yatağa geçtiğim an ateş gibi. Duvara dayarım buz koyarım hep