Aselnisa_16 tugba-22 umarım sende görürsün canım ama görünmezse de sıkıntı yapma çok normal bu haftalarda benimki tam 5 haftalık ama küçücük gözüktü hatta hafta bile çıkarmıyo çok küçük olduğundan dedi
tugba-22 Aselnisa_16 çok teşekkürler kafama takıyorum boş gebelik mi diye etraftan çok fazla duyum alınca insan tedirgin oluyor
Aselnisa_16 tugba-22 bende takıyordum hatta doktırum kızdı çok olumsuz düşünüyorsun diye ama kızımdan önce bi kimyasal gebelik yaşadım o yüzden çok tedirgin oluyorum bu ikinci bebeğim olacak inşallah
Mucizebebek2 tugba-22 ben öğrendiğimde 700 dü 1 hafta sonra gel keseyi görürüz demişti dediği gibi oldu