Beyzanurr53 büyük ihtimalle kimyasal gebelik geçirmiş olabilirsin. Bende kasımda korunmayı bıraktık aralıkta test yaptım bundan daha belli silik çizgi çıktı. Adetim de üç gün gecikti 3. Gün gittiğimde 4lerdr çıktı sağlık ocağında sonra adet oldum. Büyük ihtimalle diyorum kimyasal geçirdim sanırım. Sonra aralıkta denediğimiz de ocakta hamile kaldım kimyasaldan sonra genelde gebelik olur deniyor. Ama Şubat 18inde kürtaj olmak zorunda kaldım kalbi durdu maalesef kan pıhtılaşmam varmış sanırım bilmiyorduk şimdi ikinciye gebeyim direk 4. Hafta da ecopirine başladık 150mg