Merve_F ben folidoce kullandım hatta doktorum onu önerdi kendi paranla alıyorsun devlet karşılamıyor. Ama ilk gebeliğimde sağlık ocağındaki doktorum da folbiol yazmıştı ama ağır diye okudum yorumlar da yarım tablet kullanılması gerekir gibi yorumlar okudum. 3. Aydan sonra IMF-folik asit- b12 vs vs içeriği geniş pregnom kullanıyorum doğuma kadar kullanacaksın dedi doktorum.