Vusaleeee insülin direnciniz vardı galiba gebelik öncesi 24. Haftada yapılan yükleme sonucun da çıkar varsa gebelik diyabetiniz o haftalarda çıkıyor genelde şuan bilemezsiniz benim ilk gebeligim de yüksekti şekerim 24. Haftada tavan yaptı yükleme bile yapılmadan direk insuline başlandı.Bu gebeligim dede 5 haftalıkken kontrol de yüksek çıktı üç aylik şekerim gebelik öncesi gelişen diyabet diye 9 haftalıkken insuline başladım.Suan bı diyabet tanısı almamış olmanız almayacağınız anlamina gelmez 24. Haftada size mutlaka şeker yükleme yaparlar o sonuclara göre degerlendirirler.