Ceymisbon Merhaba kızlar ben hem liarac hem biooil çatlak kremi aldım liarac sabahları biooil akşamları sürmeyi düşünüyorum fakat tam olarak hangi bölgelere sürmem gerekir beni bi aydınlatırmısınız ve 3. Aydayım başlamalımıyım yoksa biraz daha bekliyim mi ?
fatmaa37demi5 Ceymisbon tüm karnınız ve gogusleriniz oncelik olsun. Ben bacaklarıma ve kollarımın iç kısmına da sürüyorum ara ara
Vera09 Ceymisbon heryerine sür😂 gögüs altımdan kalçalarıma kadar sürüyorum. Bacaklarım çatladı özellkle iç bacaklar, karnıma bişey olmadı