Kızlar bebeğim normalde hareketlerini 18. Hafta net hissetmeye başladım şu an 22 haftalığız 4 gündür hiç bir şekilde oynamıyor hamile değilim gibiyim sırt üstü de yatsam soluma fa yatsam oynamıyor. Yüz üstü de yattım yine oynamadı 2 tane çikolata üst üste yedim oynar diye banamasın demiyor. Herkes normal diyo ama bu kadarı normal mi acile gitsem bakarlar mı. Daha önce böle bişey yaşayıp hastaneye giden var mı yardımcı olur musunuz 😞